FANDOM

Adolf Hitler - nazista, najbardziej znany i wpływowy człowiek z Niemiec, pedofil, wynalazca oraz zwolennik altmedu. Znany jest ze swojego słynnego kwadratowego wąsa.

Historia

Początki

Urodził się w Austrii 20 kwietnia 1889 w Braunau. Niemiecki polityk zrobił o wiele więcej niż jakikolwiek prezydent Polszy przez 5 lat. W edukacji nie odnosił sukcesów i nie przystąpił do matury. Jego amatorską pasją stała się wówczas sztuka, zwłaszcza malarstwo. Podczas I Wojny Światowej, Hitler stracił jądro. Był też gwałcicielem i pedofilem, wyprzedzając Wojciecha Krollopa i jego armię żądnych dzieci księży. W jego tabletkach był kał bułgarskiego chłopa.

Ziomy

  • Benito Mussolini - makaroniarz podobny do Mieczysława Pawlikowskiego. Dowódca wojsk faszystkowskich Włoszech. Umarł przez zadławienie się pizzą.
  • Josef Mengele - lekarz. Używał żydów jako królików doświadczalnych, przez co stał się jedną z wymówek dzieci, żeby nie chodzić do lekarzy. Chciał tak zmodyfikować DNA płodu, żeby urodził się aryjczykiem. Był też zwolennikiem aborcji.
  • Hans Frank - największe nemesis Powstańców Warszawskich. Chciał doprowadzić do wymarcia polaków, i zasiedlić Polskę niemiaszkami.
  • Hermann Wilhelm Göring - pomógł Hitlerowi dojść do władzy. Lubił jeść.
  • Rommel - pustynna wtyka Hitlera. Sądząc po jego ksywie "Pustynny lis", był albo furry, albo zoofilem.

Odznaczenia

Poniższa lista przyznanych odznaczeń jest niepełna.

  • Krzyż Żelazowy (1914) I Klasy
  • Krzyż Żelazowy (1914) II Klasy
  • Czorna Odznaka na Rany (1918)
  • Złota Odznaka za Rany (po ataku 20 lipca 1944)
  • Wielki Kawaler Orderu Imperialnego Czerwonych Strzał – Hiszpania (1937)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki