FANDOM

Keira knightley d1-311x450.jpg

Przykład tego prymitywnego organizmu

Anorektyczka - hybryda kościotrupa i człowieka, wysoce pożądana przez polaczków.

Charakterystyka

Nic nie je i nie pije, a jak już to tylko papki kupione od jakiejś babuszki zielarki. Wyglądają jak istoty z Czarnobyla, widać im kości co u normalnych powoduje odruchy wymiotne. Może mieć wiele kolorów skóry, włosów itd. Panicznie boją się wiatru, bo może je zdmuchnąć ale też są idelane w chowaniu się - ukryją się nawet za źdźbłem trawy. Najlepsza na wyleczenie anorektyczki i zmienienie jej w człowieka jest eutanazja, ale są trochę bardziej łagodne sposoby takie jak jedzenie codziennie w Macu albo KFC. Ich inteligencja ogranicza się do pętli "jedzenie złe, bycie grubym złe, zdychanie z niedożywienia dobre". Wartość życia anorektyczki jest zerowa, przez co można ją bez wyrzutów sumienia złapać i roztrzaskać o chodnik. Stworzenia te najczęściej są kupowane przez różne gangi i sprzedawane do burdeli tylko po to żeby mogli zarobić kasę ekstra za "niesamowitą ofertę - seks z kościotrupem". Czasami można je złapać i nimi kogoś uderzyć, są stosunkowo tanie na czarnym rynku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki