FANDOM

Armia Tytanlandii - siły zbrojne Tytanlandii, wielka armia służąca kiedyś do obrony przed Tytanami.
Ew.jpg

Prawdopodobnie najważniejsza misja Armii od czasu jej założenia.

Historia

Początki

Kiedy Ziemię najechali Tytani, zadecydowano aby przetransportować ich wszystkich na wyspę, którą odcięto od reszty ludzkości. W ten oto sposób, ludzie tam żyjący stworzyli miasto ogrodzone trzema murami - Maria, Rose i Sina. Rząd nazwał tamte miejsce Tytanlandią. Drzewa zaczęły tam rosnąć w ekstremalnym tempie, bo nie miał kto ich przycinać i wycinać. W roku 2002, pojawiły się pierwsze zalążki armii w postaci organizacji Ludzkie Odrodzenie Tytanlandii oraz Młodzierzy Wszechtytanlandzkiej, które jako broni używały petard, oraz skandowania haseł. Kiedy ludzie zorientowali się że tytani nie posiadają inteligencji, oraz nie rozumieją mowy zdecydowali się z nimi walczyć, zamiast obrażać ich. Opracowali oni specjalne działa na dwa typy pocisków. Ludzkości udawało się odpierać tytanów, ale w końcu zauważyli że na jednego trzeba zmarnować aż trzydzieści lub dwadzieścia kul. Wtedy to pewna włoska mafia działająca pod przykrywką firmy produkującej broń podsunęła królowi ofertę stworzenia sprzętu do trójwymiarowego manewru, nazwanego wtedy harpunem.

Opracowanie sprzętu do trójwymiarowego manewru

Sprzęt został podrzucony królowi Tytanlandii, z propozycją przekazania mu jego projektów, pod jednym warunkiem - król będzie regularnie podrzucał gangsterom tytana. Jako że olbrzymy zbliżały się coraz śmielej do murów, władca zgodził się bardziej niż chętnie, obiecując im aż dwóch tytanów miesięcznie. Projekt sprzętu został dostarczony wraz z wymaganymi materiałami, a budowanie pierwszych prototypów i treningi rozpoczęły się. Armia podzielona została na kilka oddziałów, takich jak Zwiadowcy czy Żandarmeria. Mafia postanowiła podrzucić królowi również specjalny narkotyk - Jabłuszko - który pozwala wytworzyć dookoła siebie kontrolowalne ciało Tytana. Wysłana została tylko jedna partia skrzyń, ale kilka zostało wykradzionych. Były one ściśle tajnym tematem tabu, o którym mówienie było zakazane. Pomimo tego jeden lub dwaj żołnierze dla żartu ukradli kilka i wystawili na Allegro po przystępnych cenach. Cała masa skrzyń z Jabłuszkiem została przekazana później do Tytanlandii, jednakże kilka ponownie dostało się po drodze do obiegu wśród różnych podejrzanych indywiduów, wliczając w to kilku członków szajek, w tym też jednego lub dwóch elitarnych ochroniarzy Batmana, którzy zostali wtrąceni do lochów, by pożerać ludzi ku uciesze gawiedzi. W Tytanlandii zaczęły formować się gangi "Titan Shifterów". Król zapomniał zapłacić mafii w tytanach, co spowodowało iż ta zaofertowała Shifterom kosztowności w zamian za egzekucję króla. Znany w okręgu Shifterów raper Berolt został wysłany wraz z dwoma innymi członkami gangu Shifterów by zniszczyć ludzkość od środka, udając wojsko. Po miesiącu ludzkość była wytrenowana, jednakże w roku 2005 Berolt w formie Kolosalnego Tytana zniszczył jeden z murów, i wojna domowa rozpoczęła się.

Wojna domowa

Ludzie kontra Tytani - walka rozpoczęła się. Armia była bardzo dobrze wyszkolona w używaniu sprzętu do trójwymiarowego manewru, ale pomimo tego wielu żołnierzy poległo. Minęło kilka lat wojny i w 2013 roku gdy Eren oraz inni sławni teraz ludzie dołączyli do armii rozpoczęła się ostra jatka. Do trójki Shifterów później dołączył zaniepokojony sytuacją Zeke Nagasuka znany na scenie raperskiej jako "Szalony małpiszon", ze względu na swoją formę tytana. Zeke przed walką postanowił sprawdzić, co stanie się gdy człowiek wypije Jabłuszko.

Tytaniczne moce

Zeke odkrył, że po wypiciu, Jabłuszko modyfikuje gazy jelitowe tak, że ten kto je wąchnie zmieni się w tytana. Raper udał się więc do wioski Conny'ego by kupić sobie nowe ubrania, jednakże w sklepie odzieżowym niechcący "puścił cichacza", powodując że wszyscy mieszkańcy zmienili się w Tytanów. Wkrótce Zeke zauważył że tytani ci robią to co on im każe, oraz są zasilani jego pierdami. Kiedy ludzie przybyli, zastali pustą i zniszczoną wioskę. Potem udali się do zamku Utgard, gdzie to Zeke skierował swoją armię tytanów. Minęło kilka miesięcy walki, podczas której ludzkość non-stop krzyżowała plany Zekego, Berolta i jego przyjaciół z gangu. O porażkach gangu dowiedział się sam szef mafii zlecającej zabicie króla, który to zdecydował się wziąć sprawy w swoje ręce. Wyruszył na wyspę, po czym pochwalił gang za pracę, wręczając im jednocześnie czeki na duże ilości pieniędzy, mówiąc "sza". Potem przeniknął do murów, mordując Roda Reissa i przyjmując jego wygląd za pomocą operacji plastycznej wykonanej u zaufanego, dyskretnego chirurga. Po paru zdarzeniach zmienił się w ogromnego tytana. Historia Reiss jednak postanowiła że uśmierci swojego (jak jej się zdawało) ojca, które eksplodowało.

Koniec

Po zakończonej wojnie domowej, ludzie pogodzili się z tytanami. Przywódcami olbrzymów stał się Berolt, dzieląc wyspę na dwie części wraz z Królem - Tytanopolis oraz Ludziolandię. Armia ludzkości pracuje do dziś, broniąc kraju na spółkę z tytanami. Na ogół dogadują się dobrze, ale czasami niektórzy nadal żywiący do olbrzymów urazę żołnierze nadal przez "przypadek" atakują ich gdy nikt nie patrzy, zrzucając winę na przestępców lub żołnierzy wroga.

Formacje armii

  • Korpus Zwiadowczy - używani są do wypraw poza mury. Po zakończeniu wojny głównie patrolują lasy w poszukiwaniu złoczyńców.
  • Korpus Stacjonarny - używani byli do obrony miasta, oraz walki z tytanami, a po skończeniu wojny są odpowiednikiem wojska lądowego. Potrafią używać armat, karabinów oraz praktycznie wszystkich rodzajów broni. Była to najliczniejsza grupa.
  • Korpus Żandarmerii - ochrona samego króla, odpowiednik milicji. Bardzo prestiżowa i nieliczna organizacja, posiadająca status elity wśród reszty żołnierzy z innych korpusów.
  • Korpus Tak Specjalny Że Ja P*erdolę - powstały po wojnie korpus, odpowiednik tajnych agentów. Poruszają się czarnymi Rolls-Royce'ami z przyciemnianymi szybami.

Znani członkowie armii

  • Eren Jaeger - nienawidzący tytanów chłopak, przyjaciel Mikasy Ackerman i Armina Arlelta. Po wojnie dostał medal za zasługi. Nie uznaje podziału wyspy na Tytanopolis i Ludziolandię, uważając że "Tytanlandia jest dla ludzi", często chodząc na marsze niepodległości i protesty z innymi nacjonalistami.
    Dafuq.jpg

    Annie po rozpoczęciu kadencji.

  • Mikasa Ackerman - w dzieciństwie przeżyła morderstwo swoich rodziców. Kiedy wojna się zakończyła, zaczęła załamywać się w sobie, przeprowadziła się do Japonii i stała się aktorką.
  • Armin Arlelt - znany jako "najbardziej bezużyteczny członek armii", jest to tchórzliwy chłopak. Po wojnie zmarł w tragiczny sposób - wdał się w konflikt z szajką homoseksualistów którzy wciągnęli go do muszli klozetowej po tym jak nie spłacił długu.
  • Annie Leonhart - członiki gangu Shifterów. Po wojnie stała się premierem Tytanopolis.
  • Bertholdt Hoover - członek gangu Shifterów. Po wojnie stał się prezydentem Tytanopolis.
  • Reiner Braun - członek gangu Shifterów. Po wojnie stał się ministrem obrony Tytanopolis.
  • Sasha Braus - dziewczyna lubiąca jeść. Po wojnie zaczęła występować w programie kulinarnym I czas na makaronik, powodując że strasznie się roztyła i stała się zrzędliwa.
  • Mleko Skisło - imię i nazwisko nieznane, jest to znany tylko z pseudonimu scenicznego członek gangu Shifterów. Psychopata który zmienia się w tytana z wielkim nosem.

Ekwipunek

  • Mundur - przypominają bardziej luźne koszule, aniżeli profesjonalne mundury. Są różne w zależności od Korpusu.
  • Sprzęt do trójwymiarowego manewru - połączenie harpunu z liną wspinaczkową i pistoletem, noszone na całym ciele. Pozwala na wykonywanie akrobacji w powietrzu i efektowną walkę z tytanami.
  • Miecze - używane są do cięcia i siekania oponentów.
  • Arkebuzy - karabiny używane do walki na dystans oraz oślepiania mniejszych tytanów.
  • Skarpety - bojowe skarpetki, w których można schować ciastka.
  • Pielucha - jest to czterowarstwowa pielucha znajdująca się pod spodniami munduru.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki