FANDOM

Batman
16141905.jpeg
Batman
Imię i nazwisko: Bruce Wayne
Urodzony: Data nieznana.
Zawód: Alfons, gwałciciel.
Status: Żyje.

Batman (Bruce Wayne) - pedofil, szef szajki gwałcicieli.

Historia

Batman urodził się w ghettcie w którym to był gwałcony przez swojego ojca, Włodzimierza Kartona. Kiedy dorósł do wieku 18 lat stał się znanym gwałcicielem oraz zabójcą.

Złote lata

W roku 2010 Bruce kupił swojego pierwszego niewolnika - Dicka Greysona, i wraz ze swoimi przyjaciółmi zbudował niesamowity pałac. Tam też zaczął uprawiać seks z nieletnimi na masową skalę, a także zapraszać innych pedofili na wspólne orgie. Od ciągłego gwałcenia, w późniejszym wieku jego penis był tak nadwyrężony, że musiał go zreperować pneumatycznymi tłokami. Spowodowało to iż stał się bardziej humorzasty i zbąśliwy. Nie zamierzał także ruszać się z miejsca, dlatego Albert musiał zamontować na jego łóżku kółka. Jego mózg został uszkodzony przez ogromne ilości ajerkoniaku, który żłopał z bidonu przez całe dnie. Wbrew jego lenistwu, wcale nie przybrał na wadze z powodu spalania kalorii podczas seksu z każdym kto mu się naraził. W roku 2013 zdecydował się kupić sobie jednego niewolnika do osobistego użytku, ale jego doradca zalecił mu zakup trzech, na wypadek uszkodzenia jednego. Wtedy to też jego pedofilskie imperium stanęło u kresu wieczności, albowiem zagroził mu inny baron pedofilii - Benio. Wydał znacznie więcej pieniędzy na broń, powodując iż niewolnicy, prostytutki oraz służba musiała spać na byle jak zbitych łóżkach, pomimo tego że parę dni wcześniej leżeli na wygodnych poduchach. Batman w wyścigu zbrojeń musiał wyprzedać swoich dwóch niewolników, powodując że został mu tylko jeden - MarcinZiomMleko. Po zakończeniu konfliktu z Beniem rozejmem, Batman zdecydował się na ożenek z Marcinem. Udało mu się to, ale jego szczęście nie trwało długo - inny rywalizujący z nim boss świata pedofilii, mianowicie Kapitan Iglo wysłał do jego pałacu szpiega, by wykradał jego tajne receptury na lubrykant, bo sam chciał ich użyć w sobie tylko znanym celu. Szpiegowi udało się ukraść tylko jeden przepis, albowiem zanim zdołał zabrać resztę nakryli go ochroniarze. Batman dowiedział się o tym zdecydowanie za późno, oco poskutkowało tym że Iglo przywłaszczył sobie przepis, przypisując go sobie. Pedofil stracił w ten sposób dużą część dochodów, powodując jeszcze gorszą biedę.

Upadek

Z powodu kurczących się dochodów, nadszarpanych przez wojnę z Beniem oraz skradzenie receptur przez szpiega Batman musiał odsprzedać połowę swoich striptizerek. Zbawiennym okazała się wygrana Alfreda w teleturnieju, dzięki której zdobył tyle pieniędzy, aby można było zatrudnić kilka nowych pracowników. Czując na karku oddech konkurencyjnych klubów dla pedofili zdecydował się zakupić jednak zamiast tego nowe oświetlenie, a także jedną
43d7a13ebc02fb5c298ff0e962964236.png

Batman w latach świetności swojego klubu (By Hedge).

prostytutkę - Batgirl. Miała ona 18 lat, więc dla większości klientów oraz bywalców pałacu Batmana była zdecydowanie za stara. W roku 2014, Batmanem zaczął interesować się Joker, miły detektyw oraz jego żona. Tego to też roku Batman wraz ze swoim consligieri - Riddlerem zaczął pracować nad projektem "Wirtualnego Chłopca", gry na Oculus Rifta. Geniusz porzucił jednak swoją pracę w pałacu, na rzecz pomagania detektywowi. Batmana tak to poirytowało, że w szale zamordował MarcinZiomaMleko, zgniatając jego genitalia w imadle. Dowiedział się gdzie mieszka Riddler, więc wyruszył by go zabić. Ten jednak był przygotowany, i zastawił na Bruce'a pułapkę, w postaci dołu pełnego Tytanów. Stwory zjadły mechaniczne genitalia pedofila, a także jego ręce. Pomimo tego, udało się mu uciec, a w lesie znalazł go Albert, jego najlepszy przyjaciel. Zyskał w ten sposób mechaniczne kończyny, a także mackowaty, mechaniczny penis. O wszystkim dowiedział się pewien mason, zgwałcony niegdyś przez Bruce'a i Papę Hiszpana. Napisał on historię o gwałtach. Został uznany za zaginionego. Na początku roku 2015 odzyskał swoje dochody, zabijając Kapitana Iglo, a następnie rzucając jego zwłoki na pożarcie Tytanowi, którego udało mu się wykupić. Ze śmiercią Igla wiele szajek pedofili oraz lewicowych ekstremistów albo podupadło, albo przyłączyło się do imperium Bruce'a, który zaprzągł ich do budowy dodatkowych pięter pałacu, który i tak był już wyjątkowo szeroki i wysoki. Był on apetycznym kąskiem dla innych niepodległych szajek,
  • Kuchta, kucharka Bruce'a, odpowiedzialna za słynnego kotleta z niemowlaka.
  • SuperBat.
które w grudniu 2015 zniszczyły serwery Batmana, powodując chwilowe odcięcie od internetu przez które kilku podwładnych Bruce'a opuściło pałac, ignorując fakt że następnego dnia serwery zostały naprawione. Był to potężny cios dla pedofila, którego załoga była za mała żeby utrzymać pałac, który zaczął podupadać. Porzucone pokoje porastały pajęczyną, a niewolnicy pożerali się nawzajem, z powodu braku jedzenia. Batgirl w porę uciekła. Batman stał się więźniem własnego pedofilskiego klanu, który powoli zaczynał go opuszczać, powodując coraz większe pogorszenie standardów życia w pałacu. Tylko dwadzieścia lub dziesięć osób pozostało wiernymi, w tym Albert, SuperBat, Kuchta oraz Harold - dozorca niewolników, a później nowy consligieri Batmana, awansowany po zdradzie Riddlera. W ostatnim desperackim ruchu, Bruce kontynuował nieudany projekt Wirtualnego Chłopca współpracując z Haroldem, który wyssał jednak resztki budżetu. Kuchta, pałacowa kucharka opuściła szajkę połykając szkło w swoim pokoju. SuperBat, osobisty ochroniarz Batmana zaczął również popadać w ruinę. Do tej pory uwielbiał grać w WoTa, lecz brak internetu pozbawił go tej przyjemności. Do walki używał kradzionego sprzętu do manewru trójwymiarowego, który to Batman sprzedał na aukcji za mizerne kilka tysięcy. Wkrótce przy Bruce'u pozostał tylko i wyłącznie jego lokaj, Albert. Nieludzki gwałciciel trwał przy swoim szefie wyjątkowo długo. Tytani uwolnili się z lochów pałacu po czym kompletnie zdemolowały jego resztki. Upadły pedofil wraz z lokajem poddał się i rozpoczął nowe życie jako wolny strzelec.

Era frajera

Batman podróżował po świecie ze swoim lokajem, podupadając na zdrowiu i sprawności seksualnej. Przez kilka miesięcy pracował jako męska prostytutka, ale w końcu znalazł dom w postaci rozległego gangu, gdzie pracuje do dziś jako soldato.

Wygląd

Batman jest wysoki oraz umięśniony, najczęściej ubiera swój kostium sado-maso. Ma czarne włosy.

Charakter

Bruce dawał się porywać swym zwierzęcym instynktom, uprawiając seks z praktycznie wszystkim. Nie miał litości wobec niesubordynacji.

Pedofilia
Główni gracze BatmanKapitan IgloAwksientij Antonowicz Pakow
Zagadnienia Cysterny ze spermąPałac Kapitana IgloRoleplayowaniePedovanPan lodziarzPolskaMinecraft

Więcej z Fandomu

Losowa wiki