FANDOM

IMG 1454.JPG

Słynny dżem truskawkowy

Dżem - jadalna substancja tworzona z owoców. Synonim wieśniactwa w wielu kulturach, takich jak gangi lub Armia Tytanlandii.

Historia

Dżem prawdopodobnie powstał gdy neandertale zaczęli zgniatać owoce kamieniami. Dopiero gdy człowiek stał się rozumny, substancja ta stała się istnym hitem wśród wieśniaków, a także rzadziej wśród bardziej zamożnych ludzi. Według przekazów historycznych w średniowieczu na terenie Polski istniały conajmniej 2 fankluby dżemu, oba rozbite przez inkwizycję. W dzisiejszych czasach mało kto je dżem, a jeżeli ktoś to robi to znak że prawdopodobnie jest polaczkiem. Pedofilskie klany są znane z używania dżemu z czarnej porzeczki jako lubrykantu lub sztucznej wydzieliny mackostwora w swoich amatorskich filmach, co rozpromował Awksientij Antonowicz Pakow, naczelny filmowiec z gangu Kapitana Iglo.

Skład

Dżem bierze się z owoców które są gniecione, szarpane oraz rozcinane, przerabiając je na papkę. Po pozyskaniu dżemu, dosypuje się wiadro cukru lub czegoś innego by osłodzić substancję.  Do pochodnych dżemu należą marmolada,konfitura i powidła, choć przyjrzeć się dokładnie to niczym się nie różnią oprócz pochodzenia i smaku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki