FANDOM

Kapitan Iglo
Rzepa
Bonifacy w złotych latach
Imię i nazwisko: Bonifacy Dyndalski
Urodzony: 2 sierpnia 1940 r.
Zawód: Alfons, gwałciciel.
Status: Żyje.

Bonifacy Dyndalski znany także jako Kapitan Iglo - urodzony w dwudziestym wieku pedofil, jeden z największych przywódców szajek przestępców seksualnych.

Historia

Dzieciństwo

Bonifacy urodził się 2 sierpnia w roku 1940, zrodzony z gwałtu niemieckiego żołnierza na polce Genowefie Dyndalskiej. Od urodzenia poza mlekiem matki musiał jeść stare, porzucone lub kradzione jedzenie. Ze względu na ogromne ilości bakterii w pożywieniu, ciało Bonifacego zmutowało się, w szczególności okolic twarzy. W roku 1944 był tak brzydki że naziści uznali go za wybryk natury, więc zdecydowali się go rozstrzelać. W ostatnim momencie jednak matka osłoniła go, samemu tracąc życie. Bonifacego pod dach przyjął jeden z żołnierzy, Hans który obiecał przełożonym że wychowa
Hulk

Iglo w latach młodości.

go na aryjczyka. W roku 1946 nazista został zabity przez sowietów. Chłopca przyjął radziecki wojownik Sasha, obiecując że wychowa go na wzorowego komunistę. Kiedy chłopak dorósł do wieku nastoletniego w latach 50'tych przeszedł inicjację seksualną, po tym jak gdy przechadzał sie lasem wykorzystał go seksualnie perwersyjny pedofil podający się za jednego z Żołnierzy Wyklętych. Po seksie chłopak został porzucony w rowie. Tam znalazł go jeden z członków polskiego podziemia - Piotr. Postanowił więc że wychowa go na wzorowego Polaka. Bonifacy myśląc że inni Żołnierze Wyklęci to pedofile powalił go jednak, i zabił nabijając na gałąź. Przez kilka lat zabijał Polaków i Sowietów wkraczających na jego terytorium. Stał się też kanibalem, albowiem jedyne pożywienie jakie posiadał w swojej sytuacji było mięsem żołnierzy, z okazjonalną upolowaną sarną lub dzikiem. Pomimo młodego wieku stał się wytrenowanym łowcą, a podczas polowania jego zmysły były wyjątkowo napięte.

Początek kariery

W roku 1970 gdy Bonifacy był już dorosły, jego siedzibę odnalazło kilku członków pedofilskiej szajki szukającej zbiegłego z ich pałacu dziecka. Łowca dostrzegł ich i zdecydował się zaatakować, ale złoczyńcy wyjaśnili że nie mają złych zamiarów i tylko kogoś szukają, po czym zaproponowali hojną zapłatę za znalezienie dziecka. Gdy Bonifacy je znalazł, ci wzięli je a następnie zaprosili do pałacu po odebranie nagrody. Ówczesny przywódca szajki - sowieta Aleksiej - po dowiedzeniu się o niesamowitych umiejętnościach Bonifacego zaoferował mu pracowanie jako dozorca niewolników. Łowca przyjął ofertę, po czym przez kilka następnych lat pilnował porządku. W roku 1984 Aleksiej ciężko zachorował, silnie nadszarpując budżet gangu ciągłym leczeniem. Wtedy to w tajemnicy przed Bonifacym przekazał mu w testamencie stanie się dowódcą szajki. Kiedy dwa lata później sowieta zmarł, łowcę poinformowano o nagłym awansie ze zwykłego pracownika na szefa. Na początku Bonifacy chciał odmówić, ale zapewniono go że nadal będzie mógł polować na dzieci - z tym że ze specjalną obstawą wypełniającą każdą jego zachciankę. Było to jednak kłamstwem, albowiem większość żołnierzy gangu nie była odpowiednio wyszkolona. Bonifacy rządził bardzo dobrze, zdobywając coraz więcej pieniędzy oraz klientów dla swojej szajki do roku 1990. Wtedy to ekspansja jego imperium zaczęła nie podobać się dwóm słabszym klanom pedofilskim które zdecydowały się przeprowadzić zmasowany atak na jego pałac. W strzelaninie zginął Dziadziuś, gwałciciel który skłamał Bonifacego. Ten utwierdzony w przekonaniu że posiada obstawę wyruszył na walkę z uzbrojonymi konkurentami. Obstawą okazali się czterej mało rozgarnięci mężczyźni, którzy łatwo polegli. Poirytowany łowca wpadł w szał bojowy, mordując przeciwników gołymi rękami. Klany szybko wycofały się i w przerażeniu zezwoliły na pożarcie swoich dochodów, członków oraz dóbr materialnych przez imperium Bonifacego.

Złote lata

Lata 90te były wyjątkowo owocne dla pedofilskiej szajki, która pochłaniała coraz więcej mniejszych i słabszych organizacji skupiających swoją działalność na wykorzystywaniu seksualnym dzieci. Ze względu na lata w których zatrudniono najwięcej pracowników, 80% mieszkańców pałacu stanowili Sowieci. Wkrórce pałac Bonifacego był tak wielki, iż następne piętra trzeba było budować pod ziemią. Wtedy to też Bonifacy wpadł na pomysł eksploracji odległych krajów by porywać stamtąd "egzotyczne kąski", jak to nazywał tamtejsze dzieci. Podczas wypraw do krain inuitów uciekał w łaziku pełnym młodych eskimosów, szofer łowcy został nagle zabity. Pojazd zaczął wariować pozbawiony kierowcy, a następnie dachował w kierunku igloo, eksplodując w kontakcie. Wszyscy poza Bonifacym przeżyli, a gdy drugi łazik przybył uratować lidera pedofili, okazało się że ten posiada tylko drobne zadrapania. Od tamtej pory wszyscy nazywali go "Kapitan Iglo" na cześć niesamowitego wyczynu, którego szanse na przeżycie były niemalże niemożliwe. Jedynym udokumentowanym wypadem Kapitana jest ten w którym to przybywa na wyspę Gonisuki Nabosaka u wybrzeży Japonii.Kapitan Iglo wypłynął w swojej łodzi z grupą dziecięcych niewolników ku wyspie Gonisuki Nabosaka, albowiem usłyszał o tamtejszych dzikich dzieciach, które przekupił zatrutymi pigułkami gwałtu paluszkami rybnymi. Cały materiał został przerobiony w reklamę. W roku 2013, Iglo dowiedział się o Batmanie, innym baronie pedofilii. Problemem były tajne receptury na lubrykant, albowiem ten sprzedawany przez Kapitana był po prostu kradziony ze sklepów. Wysłał więc do pałacu Batmana szpiega, by wykradł jego tajne receptury na lubrykant. Szpiegowi udało się ukraść tylko jeden przepis, albowiem zanim zdołał zabrać resztę nakryli go ochroniarze. Batman dowiedział się o tym zdecydowanie za późno, oco poskutkowało tym że Iglo przywłaszczył sobie przepis, przypisując go sobie. Podczas gdy Bruce stracił w ten sposób dużą część dochodów, Kapitan był w stanie zakupić więcej dekoracji pałacu.
I świczysz

Iglo i niewolnicy.

Charakterystyka

Bonifacy ze względu na spartańskie warunki dorastania stał się wyjątkowo bezlitosny, pozbawiony empatii oraz okrutny. Ze względu na wygody w których przebywa w swoim pałacu, stał się on nieco bardziej rubaszny. Uwielbia czerpać przyjemność z krzywdzenia dzieci. Jego najbardziej zaufanymi pracownikami byli Crimsnap oraz Pan Pomidorek.

Ciekawostki

  • Wbrew pozorom ten artykuł nie ma na celu obrażenia marki Iglo.

Pedofilia
Główni gracze BatmanKapitan IgloAwksientij Antonowicz Pakow
Zagadnienia Cysterny ze spermąPałac Kapitana IgloRoleplayowaniePedovanPan lodziarzPolskaMinecraft

Więcej z Fandomu

Losowa wiki