FANDOM

Polska
Map of Poland colorful.png
Język Polski
Stolica Warszawa
Dominujący gatunek inteligentny: Brak gatunków inteligentnych.
Polska - najgorszy kraj pod słońcem, uważany przez wszystkie inne za obrazę dla świata.

Historia

Lech, Czech i Rus

We wczesnym średniowieczu, trzej bracia Lech, Czech i Rus zdecydowali się wybrać na poszukiwania własnej ziemi obiecanej. Rus sworzył Ukrainę, Czech Czechy a Lech nie mógł nadal znaleźć miejsca które mu się podobało. W końcu udało mu się, gdy ujrzał orła w gnieździe. Tam też założył osadę nazwaną Gniezno, protoplastę Polski. Gdy Lech zmarł, wybierano kolejnych władców do czasu, kiedy zdecydowano się koronować Mieszka I na księcia. Był to przełom, albowiem był on pierwszym na 100% prawdziwym władcą. Dwóch władców później, Krzyżacy przegrali z Polakami w ich jednym i jedynym zwycięstwie w historii.

Rozbiory

Niemcy, Rosja i Austria zdecydowali się pozbyć syfu z mapy, dlatego zagarnęli go dla siebie kawałek po kawałku. Niestety pozbawieni inteligencji Polacy zaczęli walczyć, zamiast cieszyć się z tego że nie muszą się już martwić o swoje państwo. Rosjanie i Niemcy (wtedy Prusy) postanowili pozbyć się idiotycznego bełkotania podludzi, wprowadzając rusyfikację i germanizację ale wiele głupich i głupszych stawiało się temu. W roku 1918 Polska niestety powróciła na mapę świata, i z miejsca zaczęła drzeć koty z paroma innymi równie debilnymi państwami. W roku 1939, pewien gostek zdecydował że zacznie II Wojnę Światową od ataku na Polskę. Udawało mu się likwidować polaczków do roku 1944, w którym to banda harcerzy oraz cywili zdecydowała się walczyć, ale przegrała. Rok później Polskę przejęli Rosjanie tylko po to by w roku 1952 strącić Polskiemu kanarkowi orłu koronę, i stworzyć PRL.

PRL

Podczas tego okresu narodziło się najwięcej wieśniaków. Była to fuzja komunizmu z żałosnością Polaków, tworząca zabójczą mieszankę która była tylko o mikrometr bardziej żałosna od ciebie. Ze względu na wszechobecną biedę, dyscyplinę, kupowanie podróbek oraz ksenofobię, pokolenie polaczków urodzone w PRL stało się pierwszym pokoleniem tych słowiańskich podludzi które naprawdę prosiło się o masową utylizację, w przeciwieństwie do poprzednich.

Współczesność

Na podstawie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z 1997 Polska jest republiką parlamentarną z systemem parlamentarno-gabinetowym, opierającą się na trójpodziale władzy. Symbolem narodowym Polski jest orzeł bielik. Polska kupuje piasek, oraz żwir w Republice Południowej Afryki.

Polak a człowiek rozumny

Przeciętni polacy w przeciwieństwie do przeciętnego przedstawiciela homo sapiens posiada znacznie niższy iloraz inteligencji, powodujący bardzo wielkie problemy z przebywaniem wśród normalnych ludzi. Polacy przykładowo są niemoralnie patriotyczni, albowiem w ich mózgach ojczyzna jest jedynym istniejącym krajem ze względu na małą pojemność puszki mózgowej. Nie uznają rzeczy amerykańskich, niemieckich, rosyjskich lub pochodzących z innego kraju, nazywając je "zagranicznymi" bądź (w wypadku bardzo wysokiego upośledzenia umysłowego) "ruskimi" lub "zagramanicznymi". Polacy posiadają ogromne problemy z językiem, a ich język i dykcja przypomina upośledzoną małpę. Co drugie słowo to "k*rwa", "ch*j" albo "p*erdolony". Inteligencja polaków w kwestiach ekonomicznych skupia się na jednym - zdobyć jak najwięcej w najniższy możliwy sposób. Człekoludy te bowiem kupują oraz czule wspominają podróbki oraz imają się kradzieży, oraz wydzierania się że wszystko "za drogie". Mózgi polaków ze względu na swoją prymitywność powodują że nienawidzą oni jakichkolwiek innych niż katolicyzm religii. Katolicyzm jest tak popularny, że jest w Polsce nawet katolicki kanał telewizyjny i radiowy. W przeciwieństwie do homo sapiens, polacy nie umieją się uczyć. Narodowym sportem człekoludów jest piłka nożna. Pożywienie
Ekspert-radzi-dziwny-pan-ze-stocku-jako-lekarz.jpg

Polacy to tacy debile, że nie potrafią odróżnić lekarza od gościa ze Stocka.

polaka składa się z byle jak przygotowanych, typowo wieśniackich potraw spożywanych w obrzydliwy sposób. 

Ludność

  • Złodzieje - każdy Polak to złodziej więc muszą być tu jacyś
  • Moherowe berety - babcie w podeszłym wieku które przesiadują w kościołach,autobusach i tym podobne tylko po to żeby uprzykrzać twój żywot
  • Żule - mili lub nie bezrobotni panowie którzy przesiadują grupowo lub samotnie pod Biedronką
  • Pracownicy ZUSu - kolejni złodzieje którzy zabierają renty i emerytury.
  • Reszta - to gimbaziarze,policjanci itp.

Tradycje

  • Lany poniedziałek - święto w które jak sama nazwa wskazuje służy tylko po to żeby marnować wodę która bardzo przydałaby się dzieciom z biednych krajów. Jest to tradycja której inna nazwa - śmingus-dyngus - została zapomniana, albowiem brzmiała tak wieśniacko że słowo stodoła to przy niej określenie na ekskluzywny biurowiec.
  • Marzanna - kukła przedstawiająca jakąś panią którą topią w rzece żeby zaśmiecać świat.
  • Zabobony - sztandarowy przykład polskiej dysmózgii, są to dziwaczne rytuały polegające na efektach placebo oraz nocebo, takie jak walenie piąchą w drzewo, lub nieprzechodzenie pod drabiną.
  • Palenie śmieci w piecu - przykład bardzo małej pojemności puszki mózgowej Polaków. Palą oni śmieci w piecu, zamiast wyrzucać je do kosza jak wszyscy normalni.
  • Sylwester/Nowy rok - jedyne święto w które można być legalnie pijanym. Zwierzęta sygnalizują to święto, obwieszczając że "IDOM NA SYLFKA".
  • Andrzejki - święto nie wiadomo z kąt ale polega na tym żeby przelewać przez klucz wosk i żeby była z tego super-eksluzywna figurka znacząca nie wiadomo co debilny zabobon który jedynie ukazuje kretynizm oraz ciemnogród w którym żyje większość Polaczków.
  • Bicie dzieci - kolejna tradycja, polega na biciu dzieci pasem lub kablem od żelazka. Stosowana przez najgorszych debili, a także pedofili sadomaso którym staje jak widzą drącego japę bachora.

Matki na forach

Wyjątkowo żałosny i godny zutylizowania typ pedofili, który jest taki okropny że zasługuje na osobną część tego artykułu. Matki na forach znane są z bycia kryptopedofilkami, albowiem non-stop postują erotyczne teksty o swoich dzieciach, takie jak "oja kochana drzesika jest pjenkna" albo "muj brajnek ma durzego kutasa". W roku 2015 powstała strona Beka z mamuś na forach, która wyrzucała na światło dzienne brudy oraz pedofilię matek, powodując u nich ogromny b*l dupy. Babsztyle zaczęły się pultać o upublicznianie zdjęć ich dzieci, postów oraz wynoszenia z grup. Ze względu na ciężką pedofilię oraz loli-erotyczne zdjęcia bachorów robione przez matki, trzeba było zainterweniować. Zrobiły to najpierw jedna czy dwie fundacje, a potem właśnie Beka która to stworzyła Karnego Brajanka.

Galeria

Pedofilia
Główni gracze BatmanKapitan IgloAwksientij Antonowicz Pakow
Zagadnienia Cysterny ze spermąPałac Kapitana IgloRoleplayowaniePedovanPan lodziarzPolskaMinecraft

Więcej z Fandomu

Losowa wiki