FANDOM

Rap - wyewoluowana forma wierszy.

Raperzy

  • Piotr Łuszcz - znany także jako Magik. Jest to człowiek uznawany za legendę polskiego rapu. Skoczył z budynku bo tak. Jest twórcą takich inteligentnych tekstów jak "mam jedną pie*doloną schizofrenię zaburzenia emocjonalne proszę puść to na antenie".
  • Kula - nieznany z imienia bachor słusznej wagi o twarzy która przypomina skrzyżowanie pomiędzy szympansem oraz sznyclen. Z jakiegoś powodu nie posiada brwi, policja przypuszcza się że za*ebali mu je NKWD-owcy. Jest twórcą bestsellera Kula Daje Fula.
  • 11jacek18 - kolejny anonimowy nieletni, który co prawda nie rapował ale był fanem wierszokletów. Obrażał ludzi wyrażających prawidłowe opinie na jego temat, posługując się groźną groźbą pobicia przez jego "ziomali". Prawdopodobnie był niedorozwinięty.
  • Moon Man - nieśmieszny prawacki mem, stworzony tylko po to by obrażać mniejszości narodowe. Jest to facet z księżycem zamiast głowy, który rapuje o tym jak bardzo nie lubi czarnoskórych.

Fani rapu

Fani rapu to prawdopodobnie największe ścierwo stąpające po ziemi, zaraz po polakach i tobie. Są to najczęściej
Typowy fan rapu.01:37

Typowy fan rapu.

dzieci w wieku 12-16 lat, czasami młodsze. Im starsi, tym są bardziej ogarnięci, do czasu pełnego ogarnięcia w wieku dwudziestu-iluś lat. Najczęściej poza kłóceniem się który wierszokleta lepiej klnie, kłócą się o to która drużyna piłkarska najlepiej się poci, czasami grożąc że będą uprawiać z nią stosunek seksualny (rap. je*ać *tu wstaw nazwę drużyny*). Są oni całkowicie pozbawieni inteligencji, którą zastępują przeklinaniem, darciem japy oraz slangiem który ma prawie tyle sensu, co twoje istnienie na tym padole.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki