FANDOM

Maxresdefault

Teletubisie - nazwa określająca jednocześnie całą rasę humanoidalnych stworzeń, a także znacznie bardziej popularnie pewno liczące cztery osobniki stado tychże humanoidów żyjące w Wielkiej Brytanii.

Charakterystka

Każdy osobnik ma druta na łepetynie służącego do odbierania sygnałów ze specyficznej turbiny wiatrowej oraz wsawiony w bebech zamiast flaków telewizor, zupełnie bez powodu. Mają różne kolory twarzy lub pyska, oraz jaskrawą sierść. Pozornie występują u tych stworzeń tylko dwie płcie, ale tak naprawdę Teletubisie to hemafrodyci zdolni ją zmieniać na zawołanie, za pomocą kalkulowanej w czasie rzeczywistym chwilowej deformacji strun głosowych oraz chowaniu i wysuwaniu odpowiednich narządów płciowych. Stworzenia te są zawsze w mocnej niekończącej się ekstazie, przez którą non-stop się śmieją, radują oraz nie potrafią się skupić na czymkolwiek dłużej niż przez minutę, ale pomimo tego są bardzo inteligentne. Z postury wydają się bardzo ociężałe, podobnie jak Tytani, lecz tak jak w ich przypadku pozory mylą - Teletubisie są bardzo szybkie i zwinne.

Obyczaje

Ich tradycyjnym jedzeniem są grzanki z buźkami i różowy krem w dziwnej misce. Myją się za pomocą telemyjek oraz korzystają z przecudacznych maszyn, w tym z odkurzacza z ślepiami.

B8c662d4b7541732f768ad3e9e9ea9e7

Niekryty Krytyk podczas oglądania Teletubisiów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki