FANDOM

Wiaczesław Miefodijowicz Beral
Robot.jpg
Wiaczesław po przemianie
Imię i nazwisko: Wiaczesław Miefodijowicz Beral
Urodzony: 8 listopada 1970 r.
Zawód: Ochroniarz.
Status: Żyje.

Wiaczesław Miefodijowicz Beral znany także jako Pan Pomidorek - sowieta, osobisty ochroniarz Kapitana Iglo, barona imperium pedofilskiego.

Historia

Wiaczesław urodził się w Kujbyszewie, w bardzo bogatej rodzinie. Kiedy osiągnął dorosłość desperacko szukając pracy wstąpił do pomniejszej szajki lewicowych ekstremistów. Wkrótce jednak została ona przejęta przez Kapitana Iglo, który przejął praktycznie wszystko, wliczając w to ludzi. Sowieta dołączył do imperium przestępczego Kapitana jako likwidator zdrajców. Aby zachować anonimowość, poprosił o specjalny kostium pomidora. Iglo ze wzgledu na swoją sadystyczną i lekko zwichrowaną naturę postanowił że połączy kostium z Wiaczesławem na zawsze. Poprzez skomplikowany proces wielu operacji chirurgicznych, pomidor oraz Sowieta stali się jednym. Wkrótce, pod nowym imieniem - Pan Pomidorek - stał się jednym z najlepszych członków imperium, szybko awansując do rangi osobistego ochroniarza.

Charakterystyka

Kostium Wiaczesława jest do niego przymocowany za pomocą bezpośredniego zintegrowania go ze skórą.Usta są połączone z kostiumem pomidora za pomocą drutów umocowanych na wargach, więc jeżeli mówi on coś, porusza ustami kostiumu. Oczy są jedynie dla dekoracji, tak naprawdę sowieta musi polegać na swoich innych zmysłach które boleśnie i sztucznie wyostrzono.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki